Je to kruté, když má nějaké auto natolik dlouhé jméno, že se nám ani do titulku nevejde. Takové je i Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce, ale při pohledu na několik čísel, které tuto střelu charakterizují, mu to odpustíme.
Super Veloce, tedy superrychlost, je lehčí a silnější než standardní Murcielago, co víc si přát?
Jeho 6,5litrový dvanáctiválec dává výkon monstrózních 670 koní. Vzhledem k nízké hmotnosti, která klesla o rovný metrák a vysoké trakci, která je daná pohonem všech kol, zrychlí SuperVeloce na stovku za 3,2 sekundy. Svůj význam na tom jistě mají i “lepivé” pneumatiky Pirelli P zero Corsa.
Maximální rychlost je stejně drtívá, totiž 342 km/h. Pokud si zákazník připlatí za aeropaket, který dá více přítlačné síly, klesne maximální rychlost na 337 km/h.
Výroba bude omezena na pouhých 350 kusů, takže půjde o opravdu exkluzivní zboží. A nebude levné, ačkoliv cenu zatím neznáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.