VIDEO: Toyota zveřejnila nové snímky své novinky na poli MPV, sympatického Versa. Nuda končí a to především v interiéru, na který jsme is při testu stěžovali nejvíce. Novinka je svěží a těší se do života.
Nové Verso jsme si již představili v tomto článku a informací od té doby příliš nepřibylo. Design jasně vychází z nové Toyoty Avensis, která taktéž upustila od barokních tvarů.
Při testu současné generace jsme kritizovaly nudný a unylý interiér, novinka je na tom dozajista lépe. Asymetrické umístění výdechů vzduchu je opravdu zajímavé, výdech pro spolujezdce je tu umístěn tak trochu navíc.
Budíky se přesunuly do středu přístrojové desky, podobně jako u Yarisu.
Interiér nabídne i tentokrát prostor pro sedm lidí, ačkoliv podle fotek vypadá nové Verso menší a kompaktnější než dosud, opak je pravdou, přibývajících sedm centimetrů se ztratilo v novém designu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.