Toyota vypustila úplně první snímek představující její poměrně očekávanou novinku, totiž novou generaci svého prostorného a oblíbeného MPV (Corolla) Verso. Proč je Corolla v závorce? Nová generace je již prostě Verso...
Ačkoliv to z fotky vypadá tak, že oproti minulé generaci (jejíž test najdete zde) je novinka o kus menší, nenechte se mýlit. Přepracovaný design ubral na housenkovitosti, ale Verso je nyní o plných sedm centimetrů delší.
Další dva centimetry se objevily na šířce tohoto prostorného vozu. I kvůli tomu nebude jako dosud problémem přeprava až sedmi cestujících.
Design přebírá mnoho prvků z Avensisu, který se představil teprve nedávno. Versu to sluší.
Pod kapotou najdeme do začátku čtveřici motorů, půjde o benzíny o objemu 1,6 a 1,8 litru o výkonech 132 a 145 koní, zatímco diesely budou mít objemy 2,0 a 2,2 litru a výkony 126 a 177 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.