Nissan se rozhodl nešetřit na designu svých aut a rozhodl se na autosalon do Ženevy přivést originálně pojatou dodávku. S nezvyklými tvary přídě se zařadí mezi mnoho dalších forem, které již začaly na design klást důraz.
Nová dodávka pro Evropu by měla spadat do nejmenší kategorie, řadit se tak mezi Ford Transit Connect, Volkswagen Caddy nebo Peugeot Partner.
Jeho základy jsou v Nissanu Micra, respektive v platformě, kterou využívá krom Micry i řada Renaultů a Dacií, včetně Loganu. Od toho se odvíjí i to co najdeme pod kapotou.
V začátku totiž budeme moci NV200 koupit s benzínem o objemu 1,6 litru a výkonem 108 koní a dieselem 1,5 o výkonu 86 koní.
Objem nákladového prostoru je vymezen na hodnotu 4,1 metru čtverečního, což je v této třídě příjemný nadprůměr.
Zatím jsme zvědavi zda se i Nissan NV přerodí v nějakou osobní verzi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.