Nissan se rozhodl nešetřit na designu svých aut a rozhodl se na autosalon do Ženevy přivést originálně pojatou dodávku. S nezvyklými tvary přídě se zařadí mezi mnoho dalších forem, které již začaly na design klást důraz.
Nová dodávka pro Evropu by měla spadat do nejmenší kategorie, řadit se tak mezi Ford Transit Connect, Volkswagen Caddy nebo Peugeot Partner.
Jeho základy jsou v Nissanu Micra, respektive v platformě, kterou využívá krom Micry i řada Renaultů a Dacií, včetně Loganu. Od toho se odvíjí i to co najdeme pod kapotou.
V začátku totiž budeme moci NV200 koupit s benzínem o objemu 1,6 litru a výkonem 108 koní a dieselem 1,5 o výkonu 86 koní.
Objem nákladového prostoru je vymezen na hodnotu 4,1 metru čtverečního, což je v této třídě příjemný nadprůměr.
Zatím jsme zvědavi zda se i Nissan NV přerodí v nějakou osobní verzi.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.