Nissan se rozhodl nešetřit na designu svých aut a rozhodl se na autosalon do Ženevy přivést originálně pojatou dodávku. S nezvyklými tvary přídě se zařadí mezi mnoho dalších forem, které již začaly na design klást důraz.
Nová dodávka pro Evropu by měla spadat do nejmenší kategorie, řadit se tak mezi Ford Transit Connect, Volkswagen Caddy nebo Peugeot Partner.
Jeho základy jsou v Nissanu Micra, respektive v platformě, kterou využívá krom Micry i řada Renaultů a Dacií, včetně Loganu. Od toho se odvíjí i to co najdeme pod kapotou.
V začátku totiž budeme moci NV200 koupit s benzínem o objemu 1,6 litru a výkonem 108 koní a dieselem 1,5 o výkonu 86 koní.
Objem nákladového prostoru je vymezen na hodnotu 4,1 metru čtverečního, což je v této třídě příjemný nadprůměr.
Zatím jsme zvědavi zda se i Nissan NV přerodí v nějakou osobní verzi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.