Novou generaci Hyundaie Genz pojmenovanou i20 jsme již viděli. Proč ovšem na autosalonu v Ženevě nepředstavit jako novinku tentýž model, který bude mít jen o pár dveří míň a o pár tisícovek nižší cenu?
Pro mnoho lidí jsou tři dveře tak akorát a nemalou finanční úsporu také ocení, proč tedy přicházet o tyto zákazníky, řekli si v Hyundai.
Třídveřová verze nijak nepřekvapí odlišností designu, to se ani nečekalo. Co se technických dat týče, je oproti pětidveřové o 10 kilo lehčí.
Pod kapotou najdeme motory 1,2 Kappa o výkonu pěkných 78 koní a točivém momentu 119 Nm. Potřeba s tímto motorem je 5,2 litru na 100 km. Diesel 1,4 má výkon 75 koní a to při průměrné spotřebě 4,4 litru na 100 ujetých kilometrů.
Hyundai plánuje záruku po době pěti let bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.