Novou generaci Hyundaie Genz pojmenovanou i20 jsme již viděli. Proč ovšem na autosalonu v Ženevě nepředstavit jako novinku tentýž model, který bude mít jen o pár dveří míň a o pár tisícovek nižší cenu?
Pro mnoho lidí jsou tři dveře tak akorát a nemalou finanční úsporu také ocení, proč tedy přicházet o tyto zákazníky, řekli si v Hyundai.
Třídveřová verze nijak nepřekvapí odlišností designu, to se ani nečekalo. Co se technických dat týče, je oproti pětidveřové o 10 kilo lehčí.
Pod kapotou najdeme motory 1,2 Kappa o výkonu pěkných 78 koní a točivém momentu 119 Nm. Potřeba s tímto motorem je 5,2 litru na 100 km. Diesel 1,4 má výkon 75 koní a to při průměrné spotřebě 4,4 litru na 100 ujetých kilometrů.
Hyundai plánuje záruku po době pěti let bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.