Je to kruté, ale i kráska jako Alfa Romeo 159 zastarává. Lékem na krizi středního věku je ale plastická operace a tu v Itálii zvládli na výbornou. Decentní zahlazení vrásek a jedeme dál... mnohem dál.
Koncern Fiat se chce podívat za Velikou louži, k čemuž má vzhledem k nedávno uvedenému partnerství s Chryslerem docela slušnou šanci.
Tím, kdo by měl Itálii v USA prezentovat by měla být právě Alfa Romeo a možná i tohle malé osvěžení výrobní řady cosi napovídá.
Alfa dostane, jak jsme již dříve informovali, nové motory, totiž dvousetkoňový přeplňovaný 1,8 benzín a diesel, který ze stejného objemu dá 170 koní.
Samotný facelift je dle fotek minimální a na hledání pod lupou. Určitě ale potěší nové prvky výbavy a samosvorný diferenciál Q2.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?