Do predstavenia úplne novej generácie pick-upu Ford Ranger ostáva ešte nejaký čas. Do generačnej obmeny, plánovanej v roku 2011 bude úradovať prepracovaná, faceliftovaná verzia aktuálneho modelu Ranger. Faceliftovaný pick-up sa predstaví už v Ženeve.
Do generačnej obmeny úspešného pracanta, pick-upu Ford Ranger, ostáva ešte nejaký čas. Ford sa preto rozhodol pripraviť pre tento model osviežujúci facelift, ktorý prichádza s cieľom zatraktívniť vzhľad a zdokonaliť techniku.
Najviac badateľné zmeny nájdeme na prednej časti karosérie, ktorá dostala je kompletne prepracovaná. Pôvodne hranaté predné svetlá sa zaoblili a dostali nový podklad, nová je aj maska chladiča a nárazník s integrovanými hmlovými svetlami. Zadná časť dostala jemne upravenú grafiku koncových svetiel. Zmeny v interiéri sú minimálne, novinkou bude zrejme len nový panel autorádia.
K dispozícii bude desať farebných odtieňov karosérie, vrátane piatich nových - Copper Red, Desert Bronze, Highland Green, Lagoon Blue a Wining Blue. K dispozícii bude dvojica vznetových pohonných jednotiek, a to 2,5 Duratorq TDCi s výkonom 145 koní, a naftový 3,0 Duratorq TDCi s výkonom 156 konských síl. Majitelia si budú môcť vybrať z troch druhov karosérie, a to Single Cab, Double Cab a RAR s nadstavbou zadnej časti karosérie.
Faceliftovaný Ford Ranger sa verejnosti predstaví už o pár týždňov na ženevskom autosalóne, do predaja by mal prísť hneď po skončení autosalónu. Produkcia pick-upu bude prebiehať v Thajsku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.