Americké automobilky kvůli poskytování záchranných peněz americké vlády musejí chtě nechtě ukazovat své modely. Opel Ampera vznikl mimo jiné právě kvůli tomuto plánu, ačkoliv představen ještě tak úplně nebyl.
Od Ampery nečekejme žádnou výsostnou originalitu. Vše je podrobeno prodeji maxima s minimálními náklady, Ampera je tedy především Chevrolet Volt s jinou značkou.
General Motors musí pro poskytnutí peněz prokázat, že se opravdu snaží s minimálními náklady vyvinout maximum modelů, proto vnitřnosti Voltu najdeme také v Cadillacu Converj a Opelu Ampera. Zajímavé je, že původně byla technika Voltu představena v Opelu Flextreme, což bylo flexibilní MPV, přerodilo se ale v sedan.
Obrázky unikly tradičně z patentového úřadu, proto nyní můžete vidět celou Amperu ve své vlastní kráse.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.