Asi nebude překvapením, že zvýšená verze je jen úpravou té stávající, nižší. K dispozici bude se dvěma pohony a to předních a všech kol. Pohon všech kol bude zabezpečen elektronickým systémem Haldex čtvrté generace.
V nabídce najdeme dvojici motorů, diesel 1,9 TTiD o výkonu 180 koní a přeplňovaný dvoulitrový benzín o výkonu 210 koní. Dvoulitr je schopen spalovat palivo E85, tedy směs lihu a benzínu, z nuly na stovku zrychlí za 8,3 sekundy.
Prostupnost lehčím terénem je mimo pohonu všech kol zabezpečena i zvýšeným podvozkem. ten je o 3,5 centimetru výše než u standardního modelu.
Praktičnosti je učiněno zadost slušným kufrem o objemu 477 litrů s možností sklopení zadních sedaček. Ceny zveřejněny nebyly, dá se čekat, že se je dozvíme v proběhu autosalonu v Ženevě.