Po dlouhých tahanicích, zda jaro či podzim, nyní automobilka Škoda Auto oficiálně potvrdila premiéru modelu Yeti už na březnový ženevský autosalon.
Ženeva, Frankfurt, Ženeva, Frankfurt. Tak nějak se v posledních měsících šířily informace týkající se oficiálního představení této mladoboleslavské novinky. Nyní automobilka vypustila oficiální zprávy, podle kterých se světové premiéry nakonec dočkáme už za necelý měsíc v Ženevě. V rozhovoru pro iDNES.cz to prozradil mluvčí automobilky Evžen Krauskopf: "Po aktuálním zhodnocení situace na automobilovém trhu rozhodlo vedení společnosti Škoda Auto o světové premiéře nového modelu Yeti na nadcházejícím ženevském autosalonu".
Podle něj bude na autoshow prezentován už sériový model, tak jak půjde do výroby. Yeti vychází ze stejnojmenného konceptu představeného v roce 2005 (viz. fotogalerie). V produkční verzi bude sdílet podvozkovou platformu s modelem Octavia a bude k dispozici jak s pohonem předních kol, tak ve verzi 4x4 se spojkou Haldex. První zákazníci by se podle Krauskopfa mohli novinky dočkat už v létě za zatím nespecifikovanou cenu. Všeobecně se ale očekává na úrovni crossoveru Kia Soul, která však bude v nevýhodě kvůli nabídce pohonu jen jedné nápravy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.