Wiesmann, miniaturní automobilka napojená na slavného bavorského giganta - BMW - představí na autosalonu v Ženevě novinky. Bude jich rovnou několik, německá společnost má totiž opravdu co oslavovat.
Letos je tomu přesně dvacet let co byla založena automobilka Wiesmann, firma tak má co oslavovat. A jde na to pompézně, totiž explozí nových modelů.
Ačkoliv jde o opravdového prcka, jehož brány neopustí ročně více jak 250 aut, výběr nemá zrovna malý. K současným modelům MF 3 a MF 30, roadsterům, kupé MF 4 a několika speciálním modelům přibude několik novinek.
První bude výkonná verze MF4-S GT, vylepšený klasický roadster MF 4. Bude vyráběn v limitované edici dostupné jen v Evropě.
Automobilka dále vypustila skicu nového roadsteru, který bude pojmenován MF 4 roadster, který ovšem není náhradou MF 3. K vidění bude i jeho výkonnější verze MF 4-S Roadster.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.