Kórejská automobilka Hyundai chýstá trojdverové prevedenie malého kompaktu s názvom i20 s prídavkom STC. K päťdverovej variante tak pribudne trojdverová, ktorá bude evokovať športovejší vzhľad karosérie.
Len prednedávnom sa na našom trhu objavil nový prírastok do triedy malých vozidiel od automobilky Hyundai – model i20. Na stránkach Úradu pre harmonizáciu vnútorného trhu EÚ sa dnes objavili snímky trojdverovej, dynamicky ladenej verzie s názvom Hyundai i20 STC (Sporty Compact).
Hyundai prezradil, že premiéra trojdverového modelu i20 STC prebehne na jarnom autosalóne v Ženeve. Trojdverový model prinesie oproti päťdverovému súrodencovi zopár zmien, ktoré sa budú týkať hlavne športovejšie ladených dynamických tvarov. Tie budú najviac viditeľné na bočnej línii malého Hyundaia. Technika a dĺžka oboch modelov na úrovni 3 940 mm však ostane nezmenená.
Ponuka agregátov pre oba modely i20 ostane taktiež bez zmeny, k dispozícii budú pohonné jednotky s objemom od 1,2 do 1,6 litra vrátane naftových motorizácií, s výkonmi od 75 do 129 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.