Španělský Seat uveřejnil video s 3D renderem kombi verze modelu Exeo. Ponese jméno SportTourer a naživo se poprvé představí na březnovém ženevském autosalonu.
Stejně jako sedan vychází i varianta kombi z minulé generace Audi A4, tedy platformy B7. Ta však byla z velké části upravena a nabízí nyní designové znaky typické pro automobilku Seat. Přeměněna byla především přední a zadní část, jiné je i uchycení vnějších zpětných zrcátek. A částečně se změnil i interiér, ačkoliv při bližším pohledu Exeo své ingolstadské kořeny rozhodně nezapře.
Verze kombi dostane jméno SportTourer (ST) a nabídne širokou škálu motorizací. Ze zážehových pohonných jednotek od 75 kW (102 k) do 147 kW (200 k) a vznětových od 88kW (120 k) do 123 kW (170 k) si určitě vybere každý. Oficiální prezentace proběhne počátkem března v Ženevě.
Video si můžete prohlédnout zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.