Velmi zajímavý projekt nedávno představila americká společnosti MetroKing. Rozhodla se přebudovat jeden rozložitý pick-up na zajímavé a nadmíru prakticky upravené taxi. Jak taxislužba blízké budoucnosti vypadá?
MetroKing usoudil, že ideálním základem pro taxi bude pick-up Chevrolet Colorado. Proč pick-up? Jednoduše z toho důvodu, že je na něj možné poměrně snadno přidat nástavbu a právě nástavba je tím hlavním na celé přestavbě.
Ačkoliv auto nevypadá nijak úchvatně, je maximálně praktické. Původní část ve které sedí řidič se změnila jen málo. Bylo vyjmuto sedadlo spolujezdce a nahrazeno plochou, na kterou je možné odložit kufry. Samozřejmě včetně fixačních navijáků.
Zadní, přistavěná část je evidentně inspirována klasickými anglickými caby, černými taxíky, které již desetiletí obsazují hlavní ulice Londýna a dalších anglických měst.
Kromě tří pevných sedadel vzadu umístěných po směru jízdy zde najdeme další dvě sedadla sklopná, místo kterých je možné mít naskládaná zavazadla nebo invalidní vozík. Pro ten je chevrolet připraven včetně nájezdové rampy a kotevních bodů.
K dispozici bude se dvěma motory, 2,9litrovým čtyřválcem a 3,7litovým pětiválcem. Oba jsou spojeny se čtyřstupňovým automatem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.