Nová generace luxusního modelu E dostala neotřelý kabátek. Jeho přední svítilny rozdělené na dva samostatné díly jsou originální a nesmělé, k dalším vzhledovým rysům se právě teď přidává nový paket AMG.
AMG je dvorním úpravcem Mercedesu a ačkoliv těmi opravdu proslulými jsou divizí odladěné přemotorované speciální modely tvořící vrchol řad, i pro běžného zákazníka je možné dopřát si něco z exkluzivity tohoto jména.
Mercedes nabízí stylingový AMG paket, který umocní tu část sportovních genů, které v autě jsou od výroby. Co nabídne paket pro novou třídu E, která se ještě ani nezačala prodávat?
Mluvil jsem o stylingu, takže nemůžu chybět sada nově tvarovaných nárazníků spolu s velkými, 18palcovými koly.
Funkci nabídne snížení auta o 15 mm, které zároveň i řádně přitvrdí podvozek.
A v interiéru se řidič i spolujezdec dočkají nových, sportovnějších sedadel se zlepšeným bočním vedením a koženým čalouněním. Kůží bude pokryt i volant a další interiérové doplňky. Pedály budou, jak jinak, z hliníku, interiér ozdobí i několik log proslulého úpravce.
Cena ještě není stanovena, ale očekává se kolem sta tisíc korun. K dispozici bude pro všechny motorizace.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?