Automobilka Ford oznámila, že oddnes začína s produkciou športového Fordu Focus RS. Prvé Fordy Focus RS dnes schádzajú z výrobných pásov v nemeckej továrni automobilky v meste Saarlouis. Na jeho príchod do showroomov si ale budeme musieť počkať.
Fanúšikovia športovo ladených hatchbackov sa dočkali. Ford oddnes začína so sériovou produkciou športového hot-hatchu Focus RS druhej generácie. Focus RS druhej generácie bude vyrábaný v nemeckej továrni Fordu v Saarlouis spoločne s päťdverovými a kombi verziami modelu Focus. Pre výrobu Focusu RS bol zvolený špeciálny tím pre montáž nových prvkov karosérie, ako nový športový nárazník, tvarované blatníky a podobne.
Pod kapotou Fordu Focus RS tróni špičkový päťvalec s objemom 2,5 litra prevzatý od Volva, avšak upravený na výkon 305 konských síl s krútiacim momentom 440 Nm. Tieto parametre zaručia Focusu RS maximálnu rýchlosť 264 km/h a zrýchlenie z nuly na stovku za 5,9 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.