Americká odnož koncernu GM automobilka Chevrolet, predstavila v amerike novinku v triede veľkých SUV, model Chevrolet Traverse. Podľa merítka amerického trhu ide však o kompaktný crossover s rázvorom náprav 3 019 mm.
Američania sa v tomto roku môžu tešiť na ďalšiu novinku od Chevroletu – je ňou model Traverse, ktorý uzatvára trojicu sesterských modelov Saturn Outlook, Buick Enclave a GMC Acadia. Ich spoločným menovateľom je rázvor náprav s hodnotou 3 016 mm a benzínový agregát 3,6 V6.
Šesťvalec pod kapotou Chevroletu Traverse sa ponúka v dvoch výkonových verziách s výkonom 281 a 286 konských síl, s krútiacim momentom 343 a 345 Nm. Pre silnejšiu verziu je vyhradená zdvojená koncovka výfuku. O prenos výkonu na vozovku sa stará šesťstupňová automatická prevodovka, k dispozícii je pohon buď oboch, alebo iba jednej nápravy.
Chevrolet Traverse zaujme koncepciou interiéru, v ktorom sú umiestnené tri rady sedadiel v konfigurácii 2+3+2, alebo 2+3+3, teda pre 7, alebo 8 pasažierov. Batožinový priestor má základný objem 739 litrov.
Nový Traverse ponúka svojim pasažierom všemožný komfort, v podobe bohatej výbavy, ktorá okrem iného obsahuje systém StabiliTrek, 6 airbagov, satelitné rádio, navigáciu a DVD obrazovky pre zadné rady sedadiel.
Chevrolet ponúka na nový model Traverse 5-ročnú záruku (160 000 km).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.