Americká odnož koncernu GM automobilka Chevrolet, predstavila v amerike novinku v triede veľkých SUV, model Chevrolet Traverse. Podľa merítka amerického trhu ide však o kompaktný crossover s rázvorom náprav 3 019 mm.
Američania sa v tomto roku môžu tešiť na ďalšiu novinku od Chevroletu – je ňou model Traverse, ktorý uzatvára trojicu sesterských modelov Saturn Outlook, Buick Enclave a GMC Acadia. Ich spoločným menovateľom je rázvor náprav s hodnotou 3 016 mm a benzínový agregát 3,6 V6.
Šesťvalec pod kapotou Chevroletu Traverse sa ponúka v dvoch výkonových verziách s výkonom 281 a 286 konských síl, s krútiacim momentom 343 a 345 Nm. Pre silnejšiu verziu je vyhradená zdvojená koncovka výfuku. O prenos výkonu na vozovku sa stará šesťstupňová automatická prevodovka, k dispozícii je pohon buď oboch, alebo iba jednej nápravy.
Chevrolet Traverse zaujme koncepciou interiéru, v ktorom sú umiestnené tri rady sedadiel v konfigurácii 2+3+2, alebo 2+3+3, teda pre 7, alebo 8 pasažierov. Batožinový priestor má základný objem 739 litrov.
Nový Traverse ponúka svojim pasažierom všemožný komfort, v podobe bohatej výbavy, ktorá okrem iného obsahuje systém StabiliTrek, 6 airbagov, satelitné rádio, navigáciu a DVD obrazovky pre zadné rady sedadiel.
Chevrolet ponúka na nový model Traverse 5-ročnú záruku (160 000 km).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.