Těchto speciálů bude vyrobeno pouhopouhých 10. Horacio Pagani, zakladatel automobilky, zároveň upozorňuje, že ani jedna ze Zond R nebude homologována pro běžný provoz.
Celý monokok Zondy bude vytvořen z karbonu a to proto, aby byl co možná nejlehčí. Výsledkem je úžasných 1100 Kg. Tuto muší hmotnost bude pohánět stejný motor jako sériové Zondy, jen značně posílený. Jeho výkon bude monstrózních 750 koní a točivý moment 710 Nm.
Tento výkon stačí na zdolání stovky za 3,2 sekundy a dosažení maximální rychlosti 400 km/h.
Karoserie doznala mnoha změn, její rozvor se natáhl o 47 mm, délka je o 394 mm větší, také rozchod kol se rozšířil o 50 mm.
Při ceně 1,4 milionu euro, asi 38 milionů korun půjde o opravdovou vzácnost pro fajnšmekry. Jeden z prvních vyrobených kusů bude zkrášlovat obývací pokoj svého zákazníka. Trochu škoda...