Ačkoliv se Cadillac, respektive jeho vlastník, General Motors, topí v dluzích, představila společnost pro budoucí autosalon v Detroitu novinku se jménem SRX. I přes pokles zájmu o SUV jde stále o zajímavý segment
Jméno SRX bylo považováno za oběť šetření na SUV, očekávalo se, že se současnou generací skončí. Jenže předpoklady jsou jedna věc, realita je věc druhá. Vedení Cadillacu usoudilo, že již známé pojmenování bude vhodné i přesto, že jde o vůz jiné třídy než byl dosud.
Nové SRX bude taktéž crossoverem, na rozdíl od 5 metrů dlouhé karoserie bude mít novinka délku "pouhých" 483 cm. Ani pod kapotou již nebude tlouci šestiválec 3,6 a už vůbec ne osmiválec 4,6, ale menší šestiválce o objemech 2,8 turbo a 3,0 litru.
Standardem bude automatická převodovka, příplatek potom bude třeba složit za pohon všech kol.
Standardní výbava bude tradičně docela bohatá. jistě v ní nalezneme především armádu airbagů, SUV má jen pět míst a díky tomu by při své velikosti mělo být i docela prostorné včetně zavazadlového prostoru, ten půjde naložit 828-1732 litry nákladu
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?