Ačkoliv se Cadillac, respektive jeho vlastník, General Motors, topí v dluzích, představila společnost pro budoucí autosalon v Detroitu novinku se jménem SRX. I přes pokles zájmu o SUV jde stále o zajímavý segment
Jméno SRX bylo považováno za oběť šetření na SUV, očekávalo se, že se současnou generací skončí. Jenže předpoklady jsou jedna věc, realita je věc druhá. Vedení Cadillacu usoudilo, že již známé pojmenování bude vhodné i přesto, že jde o vůz jiné třídy než byl dosud.
Nové SRX bude taktéž crossoverem, na rozdíl od 5 metrů dlouhé karoserie bude mít novinka délku "pouhých" 483 cm. Ani pod kapotou již nebude tlouci šestiválec 3,6 a už vůbec ne osmiválec 4,6, ale menší šestiválce o objemech 2,8 turbo a 3,0 litru.
Standardem bude automatická převodovka, příplatek potom bude třeba složit za pohon všech kol.
Standardní výbava bude tradičně docela bohatá. jistě v ní nalezneme především armádu airbagů, SUV má jen pět míst a díky tomu by při své velikosti mělo být i docela prostorné včetně zavazadlového prostoru, ten půjde naložit 828-1732 litry nákladu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.