Nový hybrid pro celý svět, největšího rivala proslavené Toyoty Prius, jsme již představili. Teprve nyní ovšem vidíme jak bude vypadat verze určená pro dovoz do Evropy, dosavadní snímky totiž zobrazovaly verzi americkou.
Nebude překvapením, že převtělení do starého kontinentu nepřináší žádné markantní změny. Důležité je ono poselství - nejen na Američany, i na vás se dostane co možná nejdříve.
Oficiální debut si úsporné auto odbude již za necelý týden na autosalonu v Detroitu. Datum evropského představení se s největší pravdepodobností bude co možná nejvíce Detroitu blížit, čekejme ho asi na autosalonu v Ženevě, který se tradičně koná na začátku března.
Stále neznáme detaily pohonného ústrojí, víme však, že nový Insight jistě nabídne různé "eko" pomůžky jako zobrazování zda řidič příliš šlape na plyn spolu s ekonomeměrem a jistě i další.
Můžeme naopak smutnit, že cestou z konceptu ztratilo auto některé detaily jako futuristická LED světla, boční linie byla také o něco čistší.
Cena se předpokládá pod úrovní Priusu, ten se u nás prodává za 640 tisíc z základní výbavě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.