Nový hybrid pro celý svět, největšího rivala proslavené Toyoty Prius, jsme již představili. Teprve nyní ovšem vidíme jak bude vypadat verze určená pro dovoz do Evropy, dosavadní snímky totiž zobrazovaly verzi americkou.
Nebude překvapením, že převtělení do starého kontinentu nepřináší žádné markantní změny. Důležité je ono poselství - nejen na Američany, i na vás se dostane co možná nejdříve.
Oficiální debut si úsporné auto odbude již za necelý týden na autosalonu v Detroitu. Datum evropského představení se s největší pravdepodobností bude co možná nejvíce Detroitu blížit, čekejme ho asi na autosalonu v Ženevě, který se tradičně koná na začátku března.
Stále neznáme detaily pohonného ústrojí, víme však, že nový Insight jistě nabídne různé "eko" pomůžky jako zobrazování zda řidič příliš šlape na plyn spolu s ekonomeměrem a jistě i další.
Můžeme naopak smutnit, že cestou z konceptu ztratilo auto některé detaily jako futuristická LED světla, boční linie byla také o něco čistší.
Cena se předpokládá pod úrovní Priusu, ten se u nás prodává za 640 tisíc z základní výbavě.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?