Maserati Quattroporte GT S - o písmeno lepší

Marek Litzman, 23. prosince 2008, 12:15 Google+

Maserati Quattroporte už je na trhu ostříleným harcovníkem, i přesto (nebo možná právě proto) přichází s novou, ještě o kus sportovnější verzí s tradičním přídomkem S. Zakládá se na nedávno představené verzi GT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Quattroporte GT S

Quattroporte GT S | foto: Maserati

Sdílejte článek

Maserati Quattroporte dostalo svůj facelift teprve nedávno, představili jsme vám jej zde, právě při něm ale došlo i k obměně pod kapotou. Ačkoliv ve standardní verzi zůstal osmiválec 4,2, do výkonnější GT se nastěhoval o 30 koní silnější osmiválec 4,7.

Právě ten se stal terčem dalšího ladění. Již tak vyladěný motor dostal průchodnější výfukové potrubí, což jeho výkon vyšponovalo na 440 koní, o 10 více než u standardního GT. Aby vychytávek nebylo málo, je potrubí vybaveno ventilem, který v případě nižšího využití motoru ztiší projev a jak posádka, tak okolí si může užívat klidu.

Když ale řidič přišlápne plyn k zemi, projev zesportovní, je hlučnější a výraznější. Ale také průchodnější.

K tomu všemu se přidává sada upravující podvozek, který je nyní nižší a tužší, řídící jednotka automatické převodovky dodává rychlejší přeřazení.

K tomu všemu se přidají karbonové obklady v interiéru a o sportovní limuzínu je postaráno.

Vytisknout

Diskuze: Maserati Quattroporte GT S - o písmeno lepší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

B7

Alpina B7 - první ukázka rychlého luxusu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud