Twingo RS z produkcie francúzskej automobilky Renault je už v základe veľmi čiperným spoločníkom na cesty. Technici z divízie Renault Sport sú všeobecne uznávaní za svoju kvalitnú prácu na ladení podvozkov, tentoraz však pripravili ešte silnejšiu verziu Twingo R150.
Renault Twingo RS dokáže vďaka svojej nízkej hmotnosti a výkonnému agregátu potrápiť nejedného o triedu väčšieho konkurenta. Divízia Renault Sport si vzala Twingo RS znova do parády, výsledkom je zvýšenie výkonu benzínového agregátu s objemom 1,6 na 150 konských síl, ktoré dokážu s malým Twingom pekne zacvičiť. Dôkazom toho je hodnota zrýchlenia z nuly na stovku za 8,3 sekundy, maximálna rýchlosť dosahuje 210 km/h.
Renault však neplánuje uviesť Twingo R150 na všetky trhy, zatiaľ je v ponuke holandského predajcu značky Renault Sport - Van Kerkhof & Visscher.
Renault Twingo R150 je podobne, ako verzia RS taktiež k dispozícii s dvoma charakteristikami pruženia - Sport a extrémne tvrdý režim Cup vhodný na jazdu po okruhu. Holandský díler automobilky ponúka verziu R150 za 17 395 Eur, k vozidlu navyše pribalí hernú konzolu Xbox 360.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.