Twingo RS z produkcie francúzskej automobilky Renault je už v základe veľmi čiperným spoločníkom na cesty. Technici z divízie Renault Sport sú všeobecne uznávaní za svoju kvalitnú prácu na ladení podvozkov, tentoraz však pripravili ešte silnejšiu verziu Twingo R150.
Renault Twingo RS dokáže vďaka svojej nízkej hmotnosti a výkonnému agregátu potrápiť nejedného o triedu väčšieho konkurenta. Divízia Renault Sport si vzala Twingo RS znova do parády, výsledkom je zvýšenie výkonu benzínového agregátu s objemom 1,6 na 150 konských síl, ktoré dokážu s malým Twingom pekne zacvičiť. Dôkazom toho je hodnota zrýchlenia z nuly na stovku za 8,3 sekundy, maximálna rýchlosť dosahuje 210 km/h.
Renault však neplánuje uviesť Twingo R150 na všetky trhy, zatiaľ je v ponuke holandského predajcu značky Renault Sport - Van Kerkhof & Visscher.
Renault Twingo R150 je podobne, ako verzia RS taktiež k dispozícii s dvoma charakteristikami pruženia - Sport a extrémne tvrdý režim Cup vhodný na jazdu po okruhu. Holandský díler automobilky ponúka verziu R150 za 17 395 Eur, k vozidlu navyše pribalí hernú konzolu Xbox 360.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.