Mercedes dnes vypustil první snímky svého nového unikátního sporťáku derivovaného ze supersportovního GT SLR McLaren. Naprosto bez střechy, jen s puristickým zážitkem z jízdy jistě potěší každého fandu.
Ačkoliv jsme o tomto modelu informovali již dříve, kdy jsme vám přinesli špionážní snímky, tohle jsme vážně nečekali.
karoserie nebyla jen připravena o střechu, ale byla kompletně přepracována včetně přední a zadní masky, vše je agresivnější, vše dokonale ladí s karoserií speedsteru.
75 unikátních kousků z karbonových vláken bude mít pod kapotou motor V8 5,5 vyladěný na 650 koní, k čemuž mu dopomáhá turbodmychadlo.
Díky tomu netrvá zrychlení na stovku déle než 3,5 sekundy a maximální rychlost překročí 350 km/h. Žádné jiné otevřené auto podle výrobc není tak rychlé. Unikátní jsou tu i vzhůru výklopné dveře.
Sir Stirling Moss, po kterém je tato speciální edice pojmenována, byl jedním z největších pilotů F1 všech dob. závodil především v 50. letech a to i za tým Mercedes-Benz. I přes své kvality nikdy nevyhrál celý šampionát.
Špionážní video novinky:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.