Z centrály Aston Martinu byly vypuštěny první fotografie zachycující krásný sedan Rapide v celé jeho sériové kráse. Další vůz v módní vlně sedanů s ladnými liniemi kupé se opravdu povedl, vždyť posuďte sami.
Se sedany s tvary kupé se v posledních letech roztrhl pytel. Někteří tvrdí, že tuto módní vlnu vyvolal Pininfarina a jeho Maserati Quatttroporte, nicméně regulérním zakladatelem se stal Mercedes Benz, který přišel o necelý rok později.
Dlouhé čekání na vývoj podobných aut konkurencí vyústil v levnější Volkswagen Passat coupé. Až v poslední době bylo představeno Porsche Panamera a právě nyní se ukazuje jeho největší konkurent Aston Martin Rapide. Čekáme ještě na Audi A7.
Aston Martin má v této společnosti hrát první housle, nejvyšší exkluzivitu, nejvyšší cenu, nejmenší objem výroby.
Pod kapotou bychom měli najít šestilitrový dvanáctiválec o výkonu přes 500 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.