Na webu se objevila první trojice snímků zachycující novinku ze stáje Stuttgartské automobilky Mercedes. Mají minimální rozlišení, ale hlavní linie jsou jasné a jen potvrzují to, co ukázal nedávný koncept.
V Paříži jsme viděli skvostný Mercedes Benz ConceptFASCINATION, který na první pohled vzhled nového Mercedesu třídy E velmi ovlivnil. Finální třídu E podle posledních informací uvidíme v březnu v Ženevě, několik v Detroitu v lednu jak nasvědčovaly dřívější informace.
Technická data nemáme, proto jen malý komentář ke vzhledu. Za povšimnutí jistě stojí LED světlomety na místě mlhovek. V tuto chvíli nevíme jestli jde o světla pro denní svícení nebo o nové mlhovky, nicméně pokud jde o denní světla, mohlo by to znamenat, že i Mercedes konečně našel svůj vlastní a jedinečný vzhled. BMW totiž již léta využívá svých Angel eyes, Audi nově také využívá LED linie ve světlometu, jen Mercedesy takto identifikovatelné nejsou. Přijde změna?
Rozměrná jsou i zadní světla.
Zatím nevíme zda přijde i verze kombi a zda budu vypadat jako výše zmíněný koncept, nicméně je to pravděpodobné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.