Nissan představil finální čísla své polonovinky, totiž již dávno představeného sportovního vozu GT-R, který se ovšem teprve teď dočkal detailní specifikace pro Evropu, která umožní homologaci tohoto skvostu.
Odlišnosti jsou dány různými předpisy v Evropě a na jiných kontinentech. Výkon pro Evropu je tak skvělých 485 koní, o pět koní více než v Japonsku. Točivý moment 588 Nm zůstal nezměněn. Obojí produkuje vidlicový šestiválec o objemu 3,8 litru.
Standardní pneumatiky, které zaručí adekvátní držení na silnici, jsou Dunlop SP Sport 600 DSST a budou dodávány jako standardní. Jsou určeny jen pro vzácné GT-R.
Cena byla stanovena ve Velké Británii na 56 795 liber, což znamená asi 1,67 milionu korun. Na rovných 1,7 milionu se vyšplhá cena Premium Edition a GT-R Black edition je dovozcem ceněn na 59395 liber, tedy asi 1,75 milionu korun. Ceny v ČR se mohou lišit.
V současné době je podáno 2500 závazných objednávek po celé Evropě, přičemž kdo si svůj GT-R objedná právě teď, dostane ho až v polovině roku 2010. Zkrátka jak na banány...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?