I přes únik fotek před několika dny až nyní máme před sebou nové oficiální snímky faceliftované verze nafouklého Golfu, který se prodává jako Golf Plus. Mnoho změn nehledejme, novinka se však lépe začlení do řady.
Volkswagen se asi rozhodl hrát hru "najdi pět rozdílů", nový Golf plus se totiž od nefaceliftované verze liší jen málo. Asi největší změnou je nová firemní maska chladiče, která přibližuje vzhled Plusu ke standardnímu Golfu a Sciroccu. Podíl na tom mají i trochu jinak tvarované světlomety. Vzadu jsou změny ještě minimalističtějsí, prý se změnilo vykreslení zadních lamp, ale vezměte si na to lupu...
V interiéru najdeme také několik drobností z nichž asi nejvýraznější je inovované ovládání klimatizace. Důležitější změny najdeme ve výbavě, tam se totiž objevuje škála moderních technologií jako adaptivní tempomat, automatický parkovací asistent a couvací kamera.
Škála motorů se nezmění, bude stále začínat na 1,4 o výkonu 80 koní a skončí na 1,8 o výkonu 160 koní. Diesely nabídnou výkon 90-140 koní. Ke mnoha motorům je možné dokoupit sedmistupňovou převodovku DSG.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?