I přes únik fotek před několika dny až nyní máme před sebou nové oficiální snímky faceliftované verze nafouklého Golfu, který se prodává jako Golf Plus. Mnoho změn nehledejme, novinka se však lépe začlení do řady.
Volkswagen se asi rozhodl hrát hru "najdi pět rozdílů", nový Golf plus se totiž od nefaceliftované verze liší jen málo. Asi největší změnou je nová firemní maska chladiče, která přibližuje vzhled Plusu ke standardnímu Golfu a Sciroccu. Podíl na tom mají i trochu jinak tvarované světlomety. Vzadu jsou změny ještě minimalističtějsí, prý se změnilo vykreslení zadních lamp, ale vezměte si na to lupu...
V interiéru najdeme také několik drobností z nichž asi nejvýraznější je inovované ovládání klimatizace. Důležitější změny najdeme ve výbavě, tam se totiž objevuje škála moderních technologií jako adaptivní tempomat, automatický parkovací asistent a couvací kamera.
Škála motorů se nezmění, bude stále začínat na 1,4 o výkonu 80 koní a skončí na 1,8 o výkonu 160 koní. Diesely nabídnou výkon 90-140 koní. Ke mnoha motorům je možné dokoupit sedmistupňovou převodovku DSG.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.