Automobilky zbrojí na novou sezonu karbioletů, tedy na příští léto. Před pár dny jsme viděli novou verzi kabrioletu odvozeného z Mini, teď tu máme otevřenou audinu odvozenou od linie sportovních kupé A5.
Audi A5 se prodává už nějaký pátek, novinkou tedy bude kabriolet od něj odvozený.K dispozici bude Kabrio s velkým množstvím motorizací.
Základem bude 2,0 TFSI o výkonu 180 koní, na kterou naváže její vlastní 211 koňová varianta. Vyšší verzí bude 3,2 FSI o výkonu 265 koní. Dvě silnější verze dosáhnou na 250 km/h, slabší skončí na 220. Dieselomilci budou rádi za dvojici naftových motorů V6. Slabší 2,7 TDI má výkon 190 koní, silnější třílitr nabídne koní 240.
Vrcholná verze S5 nabídne přeplňovaný šestiválec 3,0 TFSI o výkonu 333 koní. S ním je atraktivní audina katapultována na stovku za 5,4 sekundy a dosáhne na maximální rychlosti 250 km/h. Bude to i díky sedmistupňové převodovce S-tronic.
Ceny ještě neznáme, nicméně představení se odehraje v příštím roce na autosalonu v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.