Vůz Hyundai ix55 se již vesele prodává na americkém trhu pod názvem Veracruz. Již brzy se s tímto vozem setkáme i v českých showroomech. Je na čase si jej tedy trochu přiblížit. Na co všechno se můžeme těšit?
Nové sedmimístné SUV Hyundai ix55 vzniklo na základě severoamerické verze prodávané pod názvem Veracruz. Automobil byl pro potřeby Evropanů náležitě upraven a jeho pohon zajišťuje špičkový turbodiesel 3.0 V6 CRDi.
Hyundai ix55 bude příjemným oživením trhu, přičemž v modelové nabídce se zařadí svojí velikostí nad model SUV Santa Fe. Konstruktéři vozu nadělili úctyhodné vnější rozměry, na délku má 4840, přes boky 1945 a do výšky 1750 milimetrů. Příď se podařilo navrhnout zcela ve stylu značky: maska chladiče a světlomety se podobají kompaktu i30, ale jsou daleko větší, nárazník i mlhovky nesou obdélníkové tvary.
Již standardní výbava je tradičně na velmi vysoké úrovni. Vedle šesti airbagů, vypínatelného ESP, volitelného závěru diferenciálu 4WD Lock a duální samočinné klimatizace s čidlem čistoty vzduchu nechybí například ani tempomat, elektricky sklopná vnější zrcátka a dvoustupňové vyhřívání předních sedadel.
Devizou SUV Hyundai ix55 je jednoznačně vidlicový šestiválec 3,0 CRDi, který po technické stránce patří k tomu nejlepšímu, co dnes lze v dané třídě pořídit. Tento motor bude k dispozici výhradě s 6ti stupňovou automatickou převodovkou.
Cena nového Hyundai ix55 začne již od 949 900 Kč s DPH. Vůz však bude možné zakoupit i v úpravě pro kategorii N1 a jeho cena tak bude začínat na 818 135 Kč bez DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Hyundai Motor CzechMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.