Do třídy malých sedanů přibude další silný hráč. Vzhledem k tomu, že některé důležité a rozvíjející se trhy tuto karoserii vyžadují, nabídka se tomu musí přizpůsobit a sedánky vypadají čím dál tím lépe.
Malé sedany jsou docela populární, ovšem často mimo střed Evropy. Trh v USA začíná po malých autech dychtit, střední a Jižní Amerika je kupuje ve velkém a podobně je na tom i Čína. Poptávce odpovídá Ford a to novou Fiestou.
Fiesta sedan bude vyráběna v Mexiku a v Číně, z těchto dvou závodů poputují do celého světa. Výroba začne v příštím roce.
Dosud Ford představil třídveřový a pětidveřový hatchback, přičemž všechny tři karoserie se představily v podobě trojice konceptů Verve. Vyvstává tedy otázka, překvapí nás Ford nějakou čtvrtou karosérií?
Designéři se snažili malý sedan připodobnit k velkému Mondeu, které vychází ze stejné tvarové “filosofie” Kinetic.
Dá se čekat, že i sedan přijde v úsporné verzi ECOnetic.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.