Ford stihl vypustit neskutečných 14 snímků nového Mustangu zahaleného ve tmě. A téměř vždy po jednom. Konečně ale nyní vypustil fotky celého, kompletního a nezahaleného Mustangu. Že to ale trvalo, stojí to ale za to?
Ačkoliv Mustang vypadá na první, druhý, třetí a čtvrtý pohled úplně stejně, až pátý pohled odhalí důkladné přepracování snad každého panelu důvěrně známé karoserie. Ano, vypadá stejně, ale v detailech není stejný. Využívá maxima odkazu minulé generace a pouze ho vylepšuje. Proč ne?
Pod kapotou se toho změnilo málo, základní čtyřlitrový šestiválec zůstal nezměněn, poskytuje stále výkon 213 koní, točivý moment je 326 Nm.
Větší osmiválec dostal porci výkonu navíc, oproti původním 304 má nyní 320 koní točivý moment povyskočil z 434 na 441 Nm.
Rozměry se téměř nezměnily podobně jako hmotnost, která povyskočila o sedm kilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.