Ford stihl vypustit neskutečných 14 snímků nového Mustangu zahaleného ve tmě. A téměř vždy po jednom. Konečně ale nyní vypustil fotky celého, kompletního a nezahaleného Mustangu. Že to ale trvalo, stojí to ale za to?
Ačkoliv Mustang vypadá na první, druhý, třetí a čtvrtý pohled úplně stejně, až pátý pohled odhalí důkladné přepracování snad každého panelu důvěrně známé karoserie. Ano, vypadá stejně, ale v detailech není stejný. Využívá maxima odkazu minulé generace a pouze ho vylepšuje. Proč ne?
Pod kapotou se toho změnilo málo, základní čtyřlitrový šestiválec zůstal nezměněn, poskytuje stále výkon 213 koní, točivý moment je 326 Nm.
Větší osmiválec dostal porci výkonu navíc, oproti původním 304 má nyní 320 koní točivý moment povyskočil z 434 na 441 Nm.
Rozměry se téměř nezměnily podobně jako hmotnost, která povyskočila o sedm kilo.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.