Taliansky Fiat predstavuje ďalšiu zaujímavú edíciu svojho donedávna najmenšieho modelu. Malú Pandu predstavuje vo špeciálnej sérii Fiat Panda 4x4 Glum Edition, ktorej dodal viac výnimočnosti a elegancie.
Fiat Panda je známa svojimi rôznymi úpravami a edíciami, či už ako štvorkolka, alebo klasická predokolka. Fiat vydal už viacero špeciálnych sérií tohto modelu, viacero z nich sa však na náš trh nedostali a predávali sa na domácom talianskom, alebo vybraných zahraničných automobilových trhoch. Podobný osud prvdepodobne čaká aj novinku s názvom Panda 4x4 Glum Edition.
Od bežného prevedenia sériovej Pandy sa novinka bude líšiť bielym perleťovým lakom, ktorý bude kombinovaný so zliatinovými 15-palcovými kolesami a hliníkovými strešnými lištami. Interiér bude ladený v tmavých odtieňoch obohatený o rôzne dekoračné lišty, inak ostane všetko, ako sa vraví, po starom.
Fiat Panda 4x4 Glum Edition je už v základnej verzii vybavená pohonom 4x4, čo prezrádza aj názov edície. K dispozícii bude dvojica pohonných jednotiek, základnú bude predstavovať úsporný benzínový agregát s objemom 1,2 litra , doplnený naftovým motorom 1,3 Multijet.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.