Taliansky Fiat predstavuje ďalšiu zaujímavú edíciu svojho donedávna najmenšieho modelu. Malú Pandu predstavuje vo špeciálnej sérii Fiat Panda 4x4 Glum Edition, ktorej dodal viac výnimočnosti a elegancie.
Fiat Panda je známa svojimi rôznymi úpravami a edíciami, či už ako štvorkolka, alebo klasická predokolka. Fiat vydal už viacero špeciálnych sérií tohto modelu, viacero z nich sa však na náš trh nedostali a predávali sa na domácom talianskom, alebo vybraných zahraničných automobilových trhoch. Podobný osud prvdepodobne čaká aj novinku s názvom Panda 4x4 Glum Edition.
Od bežného prevedenia sériovej Pandy sa novinka bude líšiť bielym perleťovým lakom, ktorý bude kombinovaný so zliatinovými 15-palcovými kolesami a hliníkovými strešnými lištami. Interiér bude ladený v tmavých odtieňoch obohatený o rôzne dekoračné lišty, inak ostane všetko, ako sa vraví, po starom.
Fiat Panda 4x4 Glum Edition je už v základnej verzii vybavená pohonom 4x4, čo prezrádza aj názov edície. K dispozícii bude dvojica pohonných jednotiek, základnú bude predstavovať úsporný benzínový agregát s objemom 1,2 litra , doplnený naftovým motorom 1,3 Multijet.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.