Nová Laguna sa na svetových trhoch nestihla ani poriadne „ohriať“, a Renault pre ňu už prichystal prvú modernizáciu vzhľadu. Dôvodom podľa automobilky automobilky majú byť slabšie predaje modelu práve kvôli zmieňovanému dizajnu.
Predaje novej Laguny nenapĺňajú predbežné odhady automobilky o jej predajnosti, a tak sa v Renaulte rozhodli zakročiť, a približne po roku od predstavenia tretej generácie Renaultu Laguna je pre ňu prichystaný facelift. Prezradila to fotografia, ktorá sa na internete objavila ako únik z propagačných materiálov automobilky.
Novinkou je nový predný nárazník so zmenenou mriežkou a umiestnením hmlových svetlometov. Predné svetlomety dostali tmavý podklad a na ich spodnej časti tróni pásik LED pre denné svietenie. V zadnej časti automobilu sa zmenám nevyhli koncové svetlomety, ktoré sú teraz skosené do tvaru písmena S. Faceliftovaná Laguna sa do predaja dostane už v budúcom roku, čo je zhruba o rok skôr, než Renault pôvodne plánoval.
Laguna však nebude v blízkom čase jediným faceliftovaným modelom francúzskej automobilky. Drobné zmeny vzhľadu čakajú aj nové Twingo, ktoré by malo dostať novo tvarovaný predný nárazník evokujúci úsmev, celkovo sa má tvár Twinga vrátiť k milému vzhľadu svojho predchodcu.
Čo myslíte, pomôže decentný facelift novej Lagune k vyššej predajnosti?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.