Jaké supersporty vyrábějí u protinožců? Přesně takovéto. Bolwell Nagari je jedním z modelů, které se na nejmenším světadílu vyrábějí, jeho výkony přitom nejsou nijak k zahození. Navíc nově zná svoji cenu.
Australský výrobce Bolwall car company oznámil, že první dodávky nového sporťáku přijdou na počátku roku 2009, tedy již brzy.
Oznámena byla cena, ta bude na úrovni 198 tisíc australských dolarů, tedy 2,5 milionu korun. Po složení zálohy 1000 dolarů (13 tisíc korun) bude zájemce pozván do sídla společnosti, kde mu bude auto důkladně předvedeno. Zároveň je tak zamluveno unikátní číslo karoserie.
Nagari je poháněn 3,5litrovým šestiválcem o výkonu 220 kW, tedy 295 koní při 6200 ot/min. Točivý moment vrcholí na hodnotě 345 Nm při 4700 otáčkách. Motor je spřažen se šestistupňovou poloautomatickou převodovkou s řazením pádly pod volantem,
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.