Už jsme proklepli facelifty Citroenu C1 a Peugeotu 107, jako poslední nám tak zbyla Toyota Aygo. Sympatický prcek dostal facelift podobně jako jeho francouzští bráchové, jen s představením se malinko zdržel.
Předchozí dva facelifty Citroenu C1 a Peugeotu 107 nám napověděly, že ve výrobním programu se toho příliš nezměnilo a ze zaběhnuté linie nevyčnívá ani Toyota, která se tvářila tajemná ze všech nejdéle.
Na změny musíme opravdu s lupou, hledejme tak nový nárazník, trochu jinak vykreslená světla... no a tím jsme skončili.
Toyota Aygo má údajně jako čtvrtá v pořadí nabídnout systém Toyota Optimal drive, který snižuje spotřebu i při zachování dynamiky jízdy.
Aygo se nám představí 4.12 v Bologni, není divu, Itálie je největším trhem těchto minivozítek. Příští rok má světlo světa spatřit neskutečných 13 nových Toyot.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.