Už jsme proklepli facelifty Citroenu C1 a Peugeotu 107, jako poslední nám tak zbyla Toyota Aygo. Sympatický prcek dostal facelift podobně jako jeho francouzští bráchové, jen s představením se malinko zdržel.
Předchozí dva facelifty Citroenu C1 a Peugeotu 107 nám napověděly, že ve výrobním programu se toho příliš nezměnilo a ze zaběhnuté linie nevyčnívá ani Toyota, která se tvářila tajemná ze všech nejdéle.
Na změny musíme opravdu s lupou, hledejme tak nový nárazník, trochu jinak vykreslená světla... no a tím jsme skončili.
Toyota Aygo má údajně jako čtvrtá v pořadí nabídnout systém Toyota Optimal drive, který snižuje spotřebu i při zachování dynamiky jízdy.
Aygo se nám představí 4.12 v Bologni, není divu, Itálie je největším trhem těchto minivozítek. Příští rok má světlo světa spatřit neskutečných 13 nových Toyot.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.