Horúca novinka na európskom automobilovom trhu, nový Opel Insignia, zavíta aj na čínsky trh. Nástupca populárnej Vectry sa však na čínskom trhu bude predávať pod tradičnou americkou značkou Buick, názov Insignia vystrieda nový - Regal.
Americký koncern General Motors pripravil v spolupráci s čínskou spoločnosťou Sanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) nový model pre čínsky trh pod názvom Buick Regal. Regal sa vôbec nesnaží zakryť svoju príbuznosť s európskou Insigniou, práve naopak.
Buick Regal zdieľa s Insigniou jej techniku a podvozok, oproti nemeckému modelu ale ponúka menšie dizajnové zmeny v snahe zosúladenia sa so značkou Buick.
Buick Ragal dostal novú masku chladiča, ktorá je nosným prvkom všetkých modelov Buick, novú výplň spodnej mriežky predného nárazníka a vonkajšie ukazovatele smeru ukryté vo spätných zrkadlách. Interiér modelu Regal je až na nové modré podsvietenie totožný s Insigniou.
Ponuka motorizácií pre čínsky trh ostane oproti európskej ponuke siedmich agregátov ochudobnená, bude pozostávať z dvojice motorov s objemom 2,0 litra vo dvoch výkonových verziách. Základný dvojliter ponúkne výkon 165 konských síl (121 kW), jeho preplňovaná verzia bude dosahovať výkon 217 koní (160 kW). Agregáty budú spolupracovať so šesťstupňovými manuálnymi prevodovkami.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.