Horúca novinka na európskom automobilovom trhu, nový Opel Insignia, zavíta aj na čínsky trh. Nástupca populárnej Vectry sa však na čínskom trhu bude predávať pod tradičnou americkou značkou Buick, názov Insignia vystrieda nový - Regal.
Americký koncern General Motors pripravil v spolupráci s čínskou spoločnosťou Sanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) nový model pre čínsky trh pod názvom Buick Regal. Regal sa vôbec nesnaží zakryť svoju príbuznosť s európskou Insigniou, práve naopak.
Buick Regal zdieľa s Insigniou jej techniku a podvozok, oproti nemeckému modelu ale ponúka menšie dizajnové zmeny v snahe zosúladenia sa so značkou Buick.
Buick Ragal dostal novú masku chladiča, ktorá je nosným prvkom všetkých modelov Buick, novú výplň spodnej mriežky predného nárazníka a vonkajšie ukazovatele smeru ukryté vo spätných zrkadlách. Interiér modelu Regal je až na nové modré podsvietenie totožný s Insigniou.
Ponuka motorizácií pre čínsky trh ostane oproti európskej ponuke siedmich agregátov ochudobnená, bude pozostávať z dvojice motorov s objemom 2,0 litra vo dvoch výkonových verziách. Základný dvojliter ponúkne výkon 165 konských síl (121 kW), jeho preplňovaná verzia bude dosahovať výkon 217 koní (160 kW). Agregáty budú spolupracovať so šesťstupňovými manuálnymi prevodovkami.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.