Lexusu se opět nepodařilo udržet pod pokličkou fotky nového připravovaného modelu. zatímco před pár měsíci uniklo faceliftované IS, které jsme v reálu viděli v Paříži, dnes tu máme nové SUV známé pod písmeny RX.
Technické detaily neznáme. Lexus RX je nástupcem stejnojmenné současné generace, která je na trhu od roku 2004. Poločas obměny japonských vozů je krátký, proto není divu, že již za rok přijde nástupce tohoto sportovně pojatého vozu.
Jediné co je z katalogu s určitostí možné vyčíst je to, že RX třetí generace bude opět hybridní. Vzhledem k tomu, že nyní se hybridní RX jmenuje 400h a budoucí se přejmenuje na 450h, lze očekávat posílení agregátu.
Design se drží zaběhané linie, tu ovšem úspěšně boří interiér s nezvykle zakřivenou přístrojovou deskou.
Představení bychom se mohli dočkat již brzy na autosalonu v Los Angeles příští měsíc.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.