Ford Focus Zetec S - len tichý baránok?

Braňo Porubčan, 27. října 2008, 07:00 Google+

Nemecká automobilka Ford je známa mnohými športovo zameranými variantami svojich modelov, najnovším prírastkom do rodiny športových Focusov bude verzia Zetec S. Úpravy sa však nedotknú naladenia podvozku a motora, všetko ostane iba pri vonkajšom bodykite.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Focus Zetec S

Focus Zetec S | foto: Ford

Sdílejte článek

Ford vypočul prosby svojich nadšencov a záujemcov o faceliftovaný Focus a pripravil pre nich ďalšiu zaujímavú úpravu vonkajšieho vzhľadu, ktorá dodáva vozidlu dravejší výraz.

Ford Focus Zetec S sa bude predávať ako v päťdverovej, tak aj v trojdverovej verzii. Od ostatných Focusov sa odlišuje mierne upraveným bodykitom, 17-palcovými diskami, novým zadným difúzorom, a úpravy sa nevyhli ani interiéru, v ktorom sa dá nájsť zopár športových doplnkov, z ktorých spomenieme športové hliníkové pedále, rôzne dekoračné prvky a rozhodne zaujme chrómovaný prah s logom WRC. Komu by spomínané úpravy nestačili, pre toho je prichystaný špeciálny balík Premium, ktorý obsahuje 18-palcové zliatinové disky, hliníkové lišty a šachovnicový motív na bokoch karosérie.

Ponuka motorizácii pre Ford Focus Zetec S sa nelíši od ponuky bežného prevedenia, k dispozícii sú benzínové aj naftové agregáty o objemoch od 1,6 do 2,0 litra.

Ford Focus Zetec S je však určený len pre britský automobilový trh, na ktorom majú podobné špeciality od Fordu takmer zaručený úspech.

Vytisknout

Diskuze: Ford Focus Zetec S - len tichý baránok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

MiTo

TEST: Alfa Romeo MiTo - Talianska divoška

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud