Zástupce japonské automobilky ve třídě terénních pick-upů, Mazda BT-50, dostává poměrně nevýrazný facelift. Trochu se obměňuje technika, většina vlastností ale zůstává tak jak byla i dříve, tedy při starém.
Mazdu BT-50 je možné koupit s turbodieselovým čtyřválcem o objemu 2,5 litru. Jeho výkon 143 koní zůstává nezměněn podobně jako točivý moment 330 Nm.
Novinku najdeme dále na pohonném ústrojí, to totiž nově obsahuje samosvorný diferenciál. K dispozici je verze s pohonem jen zadních nebo i všech kol.
Budeme-li se hodně snažit, najdeme maličké změny i na náraznících, většina inovací se tak omezí na větší výběr barev (je zde i možnost zvolení dvoubarevného provedení), na nové látky v interiéru a na nová 16palcová kola.
Užitkově stylový Zoom-zoom se vyrábí teprve dva roky, takže na nějakou větší modernizaci si budeme muset ještě počkat.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.