Zástupce japonské automobilky ve třídě terénních pick-upů, Mazda BT-50, dostává poměrně nevýrazný facelift. Trochu se obměňuje technika, většina vlastností ale zůstává tak jak byla i dříve, tedy při starém.
Mazdu BT-50 je možné koupit s turbodieselovým čtyřválcem o objemu 2,5 litru. Jeho výkon 143 koní zůstává nezměněn podobně jako točivý moment 330 Nm.
Novinku najdeme dále na pohonném ústrojí, to totiž nově obsahuje samosvorný diferenciál. K dispozici je verze s pohonem jen zadních nebo i všech kol.
Budeme-li se hodně snažit, najdeme maličké změny i na náraznících, většina inovací se tak omezí na větší výběr barev (je zde i možnost zvolení dvoubarevného provedení), na nové látky v interiéru a na nová 16palcová kola.
Užitkově stylový Zoom-zoom se vyrábí teprve dva roky, takže na nějakou větší modernizaci si budeme muset ještě počkat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.