Hyundai představuje své sportovní kupé. Šestiválcový motor s výkonem přes 300 koní je pro Koreu dosud nevídaný kousek, že by se Korea snažila prorazit i v nových segmentech? Bohužel opět jen za oceánem.
To hlavní najdeme pod kapotou. Motor o objemu 3,8 má výkon 310 koní a údajně velmi plynulý přísun výkonu. Točivý moment je nemalých 360 Nm. Důležité pro sportovní jízdu je to, že veškerá síla jde na zadní kola.
Silná verze RS má oproti té standardní upravený podvozek, mimo jiné i brzdový systém. Ten navrhla renomovaná firma Brembo, přičemž obě nápravy brzdí čtyřpístkové brzdy s kotouči vepředu o průměru 340, vzadu 330 mm.
Navíc se počítá i s prodejem ještě sportovněji naladěného podvozku.
Můžeme jen litovat toho, že o prodejích v Evropě zatím není ani zmínka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.