 
            Hyundai představuje své sportovní kupé. Šestiválcový motor s výkonem přes 300 koní je pro Koreu dosud nevídaný kousek, že by se Korea snažila prorazit i v nových segmentech? Bohužel opět jen za oceánem.
To hlavní najdeme pod kapotou. Motor o objemu 3,8 má výkon 310 koní a údajně velmi plynulý přísun výkonu. Točivý moment je nemalých 360 Nm. Důležité pro sportovní jízdu je to, že veškerá síla jde na zadní kola.
Silná verze RS má oproti té standardní upravený podvozek, mimo jiné i brzdový systém. Ten navrhla renomovaná firma Brembo, přičemž obě nápravy brzdí čtyřpístkové brzdy s kotouči vepředu o průměru 340, vzadu 330 mm.
Navíc se počítá i s prodejem ještě sportovněji naladěného podvozku.
Můžeme jen litovat toho, že o prodejích v Evropě zatím není ani zmínka.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?