Honda Civic při svém příchodu dokázala rozbouřit vody segmentu rodinných hatchbacků. Facelift, který tento automobil vzhledem z jiné dimenze dostal, ho ozvláštňuje dost na to, aby bouřil až do konce svého života.
faceliftovaný Civic nebude mít nikdo problém poznat zepředu ani zezadu. Ne že by byly ony změny tak zásadní, jsou ale o to víc viditelné, tak pojďme na ně.
Oblast nárazníku doznal menší úpravy, ty se ale ve srovnání s novými vstupy vzduchu, které rozbíjejí dříve celistvou skleněnou vrstvu, zanikají. Právě dvojice černých vdechů mezi znakem Hondy a světlomety budou tím, co facelift jasně odliší od původní verze.
Zadní lampy jsou také nové. Dřívější červený pás je rozbit bílými pruhy, což opět jasně přispěje k idenfikaci této novinky.
Kdybychom pátrali ve stylu Sheloka Holmese, našli bychom pár změn i v interiéru a výbavách. Zajímavěji zní nové použití automatické převodovky u základního motoru 1,4.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.