Faceliftovaný VW Phaeton v Paríži

Braňo Porubčan, 4. října 2008, 15:25 Google+

V stánku nemeckej automobilky Volkswagen na práve prebiehajúcom autosalóne v Paríži sa všetko točí okolo nového modelu VW Golf šiestej generácie. Pozornému oku však neujde ani mierna modernizácia vlajkovej lode automobilky Volkswagen Phaeton.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Phaeton

Phaeton | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Phaeton sa v Paríži predstavuje s miernou modernizáciou pre modelový rok 2009, ktorú prezentuje miernymi zmenami vonkajšieho vzhľadu. Tieto zmeny sa však týkajú len mierne retušovaných tvarov prednej masky a novou grafikou predných svetlometov, ktorým v ich spodnej časti nechýba moderný pásik LED pre denné svietenie.

Pre záujemcov o Phaeton sú pripravené 3 nové druhy zliatinových diskov vo veľkosti 17, 18 alebo 19 palcov a niekoľko nových odtieňov karosérie.

Mierne zmeny sa dotkli aj interiéru, ktorý dostal pozmenenú stredovú konzolu s novým, štandardne zabudovaným audiosystémom RCD 810, prípadne na želanie dostupným systémom RNS 810 so zabudovanou navigáciou. K dispozícii je aj cúvacia kamera zabudovaná vo firemnom znaku VW na veku batožinového priestoru, ktorej obraz sa premieta na obrazovku navigačného systému. V interiéri je novinkou aj upravené ovládanie štvorzónovej automatickej klimatizácie.

Novinkou pod kapotou vlajkovej lode Phaeton je benzínový agregát 3,6 V6 FSI s výkonom 280 koní (206 kW) pri 6250 ot./min. a krútiacim momentom 360 Nm, ktorý je k dispozícii od 2500 do 5000 otáčok za minútu. Tento agregát nahradil starší vidlicový šesťvalec s objemom 3,2 litra a výkonom 241 koní (177 kW). V kombinácii s týmto motorom je k dispozícii pohon všetkých kolies 4Motion v kombinácii s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou.

S novým motorom 3,6 V6 FSI dosahuje Phaeton zrýchlenie z nuly na stovku za 8,6 sekundy pri priemernej spotrebe 11,7 l na 100 km, emisie dosahujú hodnotu 273 g/km. Agregát spĺňa prísnu emisnú normu EURO 5.

Modernizovaný Volkswagen Phaeton pre modelový rok 2009 sa dostane do predaja ešte koncom tohto roka.

Vytisknout

Diskuze: Faceliftovaný VW Phaeton v Paríži

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mégane Trophy

Renault Mégane Trophy - pretekárske žihadlo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud