Mitsubishi Lancer bude v prodeji také jako hatchback, a to i ve verzi Ralliart. Pro všechny, kterým nesedí sedanovská záď tak příchází zajímavá alternativa k Subaru Impreza WRX.
Mitsubishi Lancer Ralliart je krásné a výkonné auto, ne každému ale vyhovuje jeho karoserie typu sedan. Zvláště v ČR ale jinde ve světě jsou mnohem oblíbenější hatchbacky, proto se Mitsubishi rozhodlo useknout současnému Lanceru "zadeček" a přiblížit ho tak víc dalším potenciálním zákazníkům.
Pokud se Vám tedy zdá základní Lancer moc slabý, ale na druhou stranu Evolution moc výkonný a drahý, máme tu mezistupeň v podobě Ralliartu. O pohon se stejně jako u modelu Evolution stará starý známý 2.0l Mivec, zde ale naladěný na 240 koní a kroutící moment 353 Nm. Převodovka je také podobná, ale chybí jí funkce Super-Sport. S podvozkem je to pak podobné, chybí Yaw control (u nás není ani u Evolution) a Sport ABS.
V interiéru pak najdeme třeba hudební aparaturu Rockford-Fosgate s masivním subwoofrem v kufru, 40 GB harddisk na Vaše multimédia či sedmi palcovou dotykovou obrazovku.
Na trh by se měl Ralliart Sportback dostat během jara příštího roku.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.