Mitsubishi Lancer bude v prodeji také jako hatchback, a to i ve verzi Ralliart. Pro všechny, kterým nesedí sedanovská záď tak příchází zajímavá alternativa k Subaru Impreza WRX.
Mitsubishi Lancer Ralliart je krásné a výkonné auto, ne každému ale vyhovuje jeho karoserie typu sedan. Zvláště v ČR ale jinde ve světě jsou mnohem oblíbenější hatchbacky, proto se Mitsubishi rozhodlo useknout současnému Lanceru "zadeček" a přiblížit ho tak víc dalším potenciálním zákazníkům.
Pokud se Vám tedy zdá základní Lancer moc slabý, ale na druhou stranu Evolution moc výkonný a drahý, máme tu mezistupeň v podobě Ralliartu. O pohon se stejně jako u modelu Evolution stará starý známý 2.0l Mivec, zde ale naladěný na 240 koní a kroutící moment 353 Nm. Převodovka je také podobná, ale chybí jí funkce Super-Sport. S podvozkem je to pak podobné, chybí Yaw control (u nás není ani u Evolution) a Sport ABS.
V interiéru pak najdeme třeba hudební aparaturu Rockford-Fosgate s masivním subwoofrem v kufru, 40 GB harddisk na Vaše multimédia či sedmi palcovou dotykovou obrazovku.
Na trh by se měl Ralliart Sportback dostat během jara příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.