Chevrolet chce do Evropy. Už delší dobu se automobilky z USA snaží prodávat svá auta v Evropě, ovšem úspěchy zatím pokulhávají. I proto je třeba změnit strategii. Chevrolet už nebude do Evropy dovážet modely z USA, ale modely, které byly pro Evropu přímo vyvinuty.
Oba stojí na stejné platformě. O Cruzu víme již delší dobu, když management GM oznámil vývoj nového globálního modelu. Po čase se přidala i informace o Cruzu, který má být v mnohem méně pokročilé verzi. Jak vše dopadlo?
Orlando je sedmimístný crossover, ačkoliv sám spíše MPV, automobilka mu stále lepí nálepku kombinace MPV a SUV. Faktem je, že do PMV mu možná schází trocha flexibility v interiéru.
Ačkoliv Orlando sedí na platforma Cruzu, má o nemalých 7,5 cm větší rozvor. Pod kapotou konceptu najdeme motor o objemu 2 litry a výkonu 150 koní. Pozor, jde o diesel. Více informací nám automobilka nedodala.
I Cruze se pokusí zavděčit Evropě. Víme to, že bude Cruze sdílet platformu s Orlandem a bude využívat stejný motor, jaký vidíme v onom MPV. K dispozici bude i dvojice benzínů, totiž 1,6 a 1,8. Každopádně nám automobilka poprvé ukázala interiér, takže směle přejděte na fotky, jsou to ty první dvě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.