Chevrolet chce do Evropy. Už delší dobu se automobilky z USA snaží prodávat svá auta v Evropě, ovšem úspěchy zatím pokulhávají. I proto je třeba změnit strategii. Chevrolet už nebude do Evropy dovážet modely z USA, ale modely, které byly pro Evropu přímo vyvinuty.
Oba stojí na stejné platformě. O Cruzu víme již delší dobu, když management GM oznámil vývoj nového globálního modelu. Po čase se přidala i informace o Cruzu, který má být v mnohem méně pokročilé verzi. Jak vše dopadlo?
Orlando je sedmimístný crossover, ačkoliv sám spíše MPV, automobilka mu stále lepí nálepku kombinace MPV a SUV. Faktem je, že do PMV mu možná schází trocha flexibility v interiéru.
Ačkoliv Orlando sedí na platforma Cruzu, má o nemalých 7,5 cm větší rozvor. Pod kapotou konceptu najdeme motor o objemu 2 litry a výkonu 150 koní. Pozor, jde o diesel. Více informací nám automobilka nedodala.
I Cruze se pokusí zavděčit Evropě. Víme to, že bude Cruze sdílet platformu s Orlandem a bude využívat stejný motor, jaký vidíme v onom MPV. K dispozici bude i dvojice benzínů, totiž 1,6 a 1,8. Každopádně nám automobilka poprvé ukázala interiér, takže směle přejděte na fotky, jsou to ty první dvě.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.