Pojďme nejprve na modernizovaný IS. Modernizací je opravdu jen pár, jde o malé změny na tváři modelu, do základní výbavy se dostává systém řízení dynamiky vozu VDIM. Dále najdeme takové drobnosti, jako nové ovládání stahování oken, které mění jeho rychlost, ke konci stahování/vytahování se okno zpomalí. V zrcátkách nalezneme LED blinkry.
Důležitější novinkou je kabriolet IS. Ladné linie sedanu IS byly pro kabriolet přímo stvořené a oproti mnoha jiným vypadá dobře i zavřený. Tři díly hliníkové střechy se složí za výborných 20 sekund. Pod kapotou najdeme šestiválec, který jsme testovali v sedanu IS v tomto testu.
Lexus se zaměřil na komfort, především na optimalizaci aerodynamiky, která je u aut tohoto typu docela problémem. V autě najdeme výborné audio od "zvukového boha" Marka Levinsona. Kabrioletu se přirozeně dotknou veškeré inovace sedanu pro nový modelový rok.
Lexus navíc v Paříži představil i model LS430 s pohon všech kol, o kterém jsme psali v souvislosti s jeho představením v Moskvě.