Suzuki na autosalonu v Paříži představuje nové městské mikroauto s novým jménem Alto. Sympaticky vyhlížející auto bude na evropské trhy útočit směrem z dálného východu, vyrábět se totiž bude až v dálné Indii.
Délka 3,5 metru, šířka 1,6 metru a výška 1,47 metru. To jsou míry sympaťáka z Japonska, který se představil v Paříži. Míří jednoznačně na modely jako Fiat 500, Volkswagen Fox nebo Hyundai i10 a staví se ještě pod model Splash. Malých aut je v Paříži hodně, právě jejich prodeje totiž stále rostou.
Maličký litrový motor má výkon 68 koní a to při příjemné spotřebě 4,5 litru na 100 kilometrů a emisích CO2, který o pouhé tři gramy překročí magickou hodnotu 100 g/km.
Kvůli úspoře nákladů se Suzuki rozhodlo vyrábět Alto v Indii. V Evropě hodlá prodat přes 60 tisíc kousků této drobotiny. Cena zatím nebyla zveřejněna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.