Suzuki dnes přineslo obrázky a první informace o nové generaci svého minivanu tradičně nazveného Wagon R. Nová verze přidává i sportovní verzi nazvanou Stingray. Japonci se mají zase jednou na co těšit.
Japonci milují malá, hranatá a vysoká auta. Automobilky se jejich trendu přirozeně přizpůsobují a jedním z takových aut je i Suzuki Wagon R.
Wagon R se u nás dlouhou dobu prodával jako dvojče Opelu Agila a jako takový ho zná i většina z nás. V japonsku ovšem bylo Wagonů více generací a tato je již čtvrtá.
Opel Agila dospěl a spolu s ním i jeho dvojče, které se nyní jmenuje Suzuki Splash. Nový Wagon R je zatím určen jen pro Japonsko, o vývozu do jiných zemí jsem nenašel ani zmínku.
Wagon R dostal moderní, hravý design, což kontrastuje s jeho dvojčetem, Wagonem R Stingray. Ten má být laděn mnohem více do sportovna a tomu odpovídá a i ztvárnění exteriéru. Pod kapotou najdeme atmosférické a přeplňované motory 0,66l o výkonu až 64 koní. Spřažen mže být s převodovkou CVT.
Suzuki chce vyrobit a prodat 18 tisíc Wagonů měsíčně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.