Pick-up F-series od Fordu dostal pro modelový rok 2009 zbrusu novou generaci, která je v pořadí již dvanáctá. U Fordu není žádným překvapením, že pro svůj model přichystal sérii společně s Harleyem Davidson.
Fordy F-series jsou již tradičně s Harleji spojovány s to právě verzí, která se honosí jménem této motorkářské společnosti.
Pro novou verzi Harley Davidson byla vybrána varianta F-450. Značení trucků Fordu je z pohledu našince trochu matoucí. Standardními velkými pickupy jsou F-series. Na ně ovšem před několika lety navázaly ještě větší pickupy s označením Super duty, které jsou ovšem stále označovány písmenem F, ačkoliv spolu po vzhledové stránce nemají moc společného. A právě Super Duty F-450 bylo vybráno k nové verzi Harley Davidson. Nad vším stojí ještě větší trucky F-650 s délkou blížící se deseti metrům. Všechny F-series jsou původně užitková auta, ovšem populární jsou jejich úpravy na osobní auta.
Harleyářskou verzi zdobí modré plameny na bocích a samozřejmě nezbytné doplňky jak interiéru, tak exteriéru.
Oproti tomu FX4 se zdá být terénnějším modelem než Harley Davidson. Je určen pro vášnivé rybáře a lovce a tomu je uzpůsoben třeba speciálním boxem na brokovnici, popřípadě na rybářský prut. Vnějšek se odlišuje dvoubarevným lakováním.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.