Teprve před pár dny jsme přinesli zprávu o tom, že Volkswagen má v úmyslu na autosalonu v Paříži ukázat kromě samotného nového Golfu i jeho výkonnou verzi GTI. Nyní máme první obrázek této rychlé novinky.
O třech nových verzích Golfu jsme psali v tomto článku. Na veřejnost totiž prosákly informace o výkonech, které budou mít tři výkonné verze Golfu, totiž GTI, GTD a R.
Golfu GTI bylo souzeno 210 koní a právě GTI vidíme na prvních snímcích, které se objevily na webu časopisu Evo.
Ani tady Golf nezastírá příbuznost s pátou generací Golfu a naopak se k ní hrdě hlásí. Bílá barva s nenápadnými červenými detaily jakoby z oka vypadala poslední GTI. Z té bude pocházet i technika včetně motoru 2,0 TFSI a převodovky DSG.
I kola jsou velmi podobná, pokud ne dokonce stejná.
GTI se ukazuje jako třídveřová varianta, kterou vidíme poprvé. Některé designové prvky jsou převzaté z fascinujícího konceptu W12.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.