Pár dní zpět jsme Vám přinesli tajemnou fotografii, kterou chtělo Mitsubishi nalákat návštěvníky na Pařížský autosalon. Bohužel pro Mitsubishi došlo "náhodou" k odhalení novinky na jejich webu, a mi tak víme, o jaký model se jedná.
Ony náhody, kdy výrobce jakoby omylem odhalí na svém webu nový model ještě před premiérou, aby následně obrázky po chvíli stáhnul, jsou nám všem známé. Zajímavé je, že ke stáhnutí dojde vždy až poté, co už je stihne někdo zkopírovat. Netvrdím teď, že by Mitsubishi tohle udělalo schválně, možná šlo přeci jenom o "pitomou" náhodu, nicméně tyhle náhody se dějí často a pravidelně u všech automobilek. Nechme ale čirých spekulací a pojďmě se podívat, co vlastně bylo odhaleno.
Podle přiložených informací už možná někteří z Vás poznali, že se jedná o nový Colt. Má velmi podobnou masku jako vetší Lancer, spodní linka světel naopak připomíná SUV Outlander. Pod kapotou by se měli objevit motory o objemech od 1.1l do 1.5l, včetně motoru 1.5 DI-D. Podle spekulací se chystá i verze kabrio. Počkejme si tedy do Paříže na oficiální informace a specifikace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.